Coachingu lauamäng
Ennastjuhtivaks teadlikumalt eesmärke seades
Meil on rõõm teatada, et meie coachingu lauamäng on valmis saanud ja saame seda nüüd teiega jagada. Mäng aitab käivitada läbi avastamisrõõmu lapse enesejuhitud õppimist, toetades tema iseseisvust isiklike eesmärkide/unistuste seadmisel ja elluviimisel.
Mis see on?
- Lauamängu idee põhineb GROW mudelil, kus mängijad leiavad vastused teadlikkust tekitavatele küsimustele, mis kuuluvad kuue teema (6T) hulka: teema, tulemus, täna, teerajad, tegevused, tähistamine.
- Unistuste käivitaja annab võimaluse läbi mängu loodud õpiolukorra tegeleda oma igapäevaste lahendamist vajavate teemade või suurimate väljakutsete ja unistustega.
- Mängu lõpuks on võimalik mängijatel jõuda reaalsete tegevussammudeni oma eesmärkide elluviimisel ja/või unistuste poole liikumisel.
- Mängida saab lõputult, sest iga kord saab mängulauale tuua uue lahendamist vajava teema.
Kellele?
Mängu luues mõtlesime eelkõige vanemale koolieale (alates põhikooli 3.aste). Grupi arutelud toimivad selles vanuses tulemuslikult lauamängu keskkonnas, kus mängus on juhuslikkus ja neutraalsus. Seda põhimõtet saab hästi kasutada laste aruteludes oma eesmärkide/unistuste poole püüdlemisel ning samal ajal kujundades arengumõtteviisi – mina ise olen oma elu edu ja õnne looja.
Mäng sobib ka täiskasvanutele.
Kus saan kasutada?
- Mäng sobib kasutamiseks nt klassijuhataja tunnis õpilaste aasta eesmärkide seadmisel või ettevõtlusõppes eesmärgistamise üle arutledes või mõne reaalse projektiga tegeledes, inimeseõpetuse tunnis isikliku vastutuse, unistuste ja õnne temaatika ilmestamiseks, karjääriõpetuses oma selgemate sihtide seadmiseks või keeleõppes suhtlusoskuse arendamiseks.
- Mängu saab kasutada nii isiklike kui kui ka meeskondlike eesmärkidega tegelemisel.
- Õpetajatest arengupartneritele, et luua vaheldust tavalistele vestlustele, et mängus etteantud küsimuste toel luua suuremat selgust oma eesmärkides ja lahendustes.
- Pereringis tähenduslike vestluste pidamiseks, kus kõik pereliikmed saavad jagada oma unistusi ja lahendust vajavaid teemasid.
Mängu hind:
44,90
LISANDUB SAATMISKULU
KOOLIPAKETT 7=6
269,40
7 MÄNGU 6 MÄNGU HINNAGA. LISANDUB SAATMISKULU
Kuidas on seda mängu võimalik kohe saada?
Kirjuta mulle annika@hariduscoach.ee ja saada:
1. Ees- ja perekonnanimi
2. Ettevõtte nimi, kellele läheb arve
3. Soovitud mängude kogus
4. Meiliaadress
5. Pakiautomaadi nimi/asukoht
6. Pärnus ja Viimsis toome ise kohale. Aadress Pärnus/Viimsis.
7. Telefon
8. Soovin veel lisada
Mängu juhend
Mängu idee on leida vastused teadlikkust tekitavatele (teadlikkusele suunavatele) küsimustele, mis kuuluvad kuue teema hulka: teema, tulemus, täna, teerajad, tegevused, tähistamine.
Mängijatel on võimalus läbi mängu tegeleda oma igapäevaste lahendamist vajavate teemade või suurimate väljakutsete ja unistustega. Mängu lõpuks on võimalik mängijatel jõuda reaalsete tegevussammudeni oma eesmärkide elluviimisel ja/või unistuste poole liikumisel.
Mäng aitab arendada eneseteadlikkust, eneserefleksiooni, küsimuste esitamise oskust ning kuulamisoskust, toetades mängija autonoomiat isiklike eesmärkide seadmisel ja lahenduste leidmisel.
Mäng sisaldab:
- kuuest sektorist koosnev mängulaud
- 64 mängukaarti – 60 kaarti (teema 1-10 sinine; tulemus 11-20 lilla; täna 21-30 roosa; teerajad 31-40 kollane; tegevused 41-50 roheline; tähistamine 51-60 helesinine) ja 4 ükssarviku kaarti
- 1 täring ja 4 mängunuppu
- mängu juhend
Mängijaid: 2-4
Individuaalselt mängides saab iga mängija tegeleda mängus oma isikliku teemaga, kuid teekond läbitakse koos.
Meeskonnana mängides valivad mängijad meeskonnana ühe teema, millele otsitakse koos lahendusi.
Mängu eesmärk:
Eesmärgiks on tegeleda ühe mängutsükli jooksul ainult ühe teemaga (eesmärgiga), jõuda viimasele mänguväljale nr. 60, vastates kõikidele küsimustele ning koguda mängu lõpuks kõige enam ükssarviku kaarte.
Mänguks ettevalmistus:
Mängulaud pannakse kokku kuuest sektorist ringikujuliselt nii, et numbrid 1-60 oleks õiges järjestuses. Iga sektori juurde asetatakse sektorile vastavad 10 teemakaarti.
Võta paber ja pliiats, tee mängu jooksul märkmeid.
Mängu sissejuhatuseks soovitame arutleda eesmärkide seadmise vajalikkusest, edu ja õnne tähendusest elus.
Mängureeglid:
- Mängu mängitakse nagu tavalist lauamängu, veeretades täringut ja käies kordamööda. Mängijad veeretavad täringut vanuselises järjekorras, alustades noorimast või vanimast mängijast.
- Mängija veeretab täringut ja liigub mängulaual veeretatud silmade võrra edasi. Mängija jääb seisma mänguväljal, millel oleva numbri põhjal loeb häälega ette küsimuse sama numbriga mängukaardilt. Mängija vastab küsimusele, seejärel läheb mängu õigus üle järgmisele mängijale ja iga mängija saab uuesti veeretada täringut oma järjekorra alusel.
- Tähelepanelikult tuleb kuulata kaasmängijate vastuseid. Mõned küsimused mängus on suunatud kõikidele mängijatele ning tuleb aidata kaasmängijal lahendada tema teemat.
- Kõikidel mängijatel tuleb mängust väljumiseks vastata 60. küsimusele.
- Kui kõik mängijad on mängust väljunud, annab iga mängija ühe ükssarviku kaardi kaasmängijale, kelle teema ja lahendused kõnetasid kõige enam ning selgitab oma valikut.
- Võidab mängija, kes jõuab finišisse ja saab kaasmängijatelt kõige enam ükssarviku kaarte.
© 2024 Kadri Arula, Annika Haavisto-Visnapuu. Kõik õigused kaitstud.